Post by blograckatani on Feb 17, 2022 23:50:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ What The Hen: 1on1 summoner game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ What The Hen: 1on1 summoner game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator munten ▞▞▞
▞▞▞ What The Hen: 1on1 summoner game 2022 version ▞▞▞
Het is ok, maar de pop-ups !!
Like als je deze game ook zo leuk vind
Cateau Приключения ygqa
Ik was bij hoofdstuk 6, maar er werd nu een fout weergegeven
Dit spel is redelijk goed. Zoals het kunstontwerp
Goed concept maar niet eerlijk
Een afzetterij. De enige reden dat ik dit heb gedownload, was om de draken te kunnen gebruiken. Ik ben nu halverwege de 20 en GEEN DRAKEN. BETAALBAAR, BETAAL OM DRAKEN TE GEBRUIKEN. NEE BEDANKT!!!!!!!
Super traag laden
Mijn eerste recensie is geweldig, maar nu boooooooooo het is zo moeilijk om een legendarische held en epische kist te krijgen, zooooo hoge tarieven, de foto's veranderen, sterren doen niets
Maar één voorwaarde: als je niets koopt, halen ze de grote jongens binnen en schoppen ze je uit het spel!
De game verwijderd onmiddellijk nadat de toestemmingsherinnering verscheen om me te laten weten dat ze je locatie, browsegeschiedenis en oproeplogboeken verzamelen.
Het is een oké spel. Speel het graag. Ik heb voor de VIP betaald, zodat ik de advertenties tussen missies niet meer zou krijgen, en ik krijg nog steeds advertenties. Zou het een 5 hebben gegeven, maar daarom is het een 3.
Oorspronkelijk 4 sterren gegeven. Na ruim een jaar spelen is het eentonig geworden. Ik vind het bijna onmogelijk om de kaarten die ik wil levelen te verhogen zonder honderden dollars te hoeven uitgeven om dit te doen. En dat doe ik niet. Het kaarthandelssysteem is nutteloos om kaarten op een hoger niveau te krijgen vanwege de belachelijke handelslimiet. In het begin was het erg leuk, maar nu zijn het steeds dezelfde gevechten. De kaart eindigt bij 400 spellen.
Het enige wat nodig is in game-prestaties en een paar verschillende dingen om het iemand te doen
Zeer coole graphics en extreem leuk als je niets anders te doen hebt dan thuis te zitten.
Erg leuk en cool, zo'n geweldig spel om te spelen als je je verveelt☺
het si ewel een leuke game maar je krijg wel viris
Als ik op de app klik, staat er WTH Stoped elke keer dat ik erop klik, help
Zon leuk spel
OK tot nu toe
Matig spel met geforceerde advertenties...
Geweldig spel, echt leuk en de kisten geven geweldige buit
Dit is een geweldig spel. Tijdrovend, verslavend, humoristisch en gemakkelijk te formatteren met betrekking tot gameplay.
What the Hen : Voilà les dragons ! Stratégie hsw
What The Hen: 1on1 summoner game Strateegia jhuj
What The Hen: Время для Драконов! Стратегии eexi
Maak clans
Het is oke. Ik dacht dat deze game misschien een verhaal had met de beschrijving die gek en leuk klonk. Maar er is geen. Het is meestal PvP en je hebt een clan is goed. Het heeft wel PvE. Dit spel mist iets...
Er moeten meer van dit soort spellen zijn
Blijft CRASHEN...
Gewoon een verslavend en leuk spel
Dit spel is erg leuk voor de waanzinnig rijken. Na een dag spelen kan ik niet verder zonder ze geld te geven. En het is duidelijk dat er daarna meer geld nodig zal zijn om door te gaan. Het spel komt tot stilstand zonder veel geld. Als je stinkend rijk bent, raad ik dit spel aan. Anders moet je passen. Ik heb het spel gisteren gedownload en vandaag verwijderd.
Beste summoner-game, maar je zult nooit meer kunnen winnen na het 93-niveau dat je moet opwaarderen
Hou ervan . Erg vermakelijk, hou van de graphics 😁👍 Goed gedaan!
Tot nu toe is het oké. Zal later een betere schrijven (in mijn eentje).
Dit is een geweldig spel
Het is eigenlijk een koninklijke neef van de clash, maar met een 2D-spelformaat
Devs, zuigen! Nu moet je video's bekijken voor wat vroeger gratis was in de winkel. Elke 2e lvl is een video-add. De naden zijn nu vreselijk uit balans. Stop met het repareren van games die niet kapot waren!
What the Hen: Dračie Vajce! Strategické qufs
Het is een leuk spel tot het punt waarop vijanden je statistieken LETTERLIJK verdrievoudigen voor dezelfde kosteneenheden, omdat XxXpu$$y$layerXxX meer RNJesus-kaarten heeft verzameld dan ik.
heb het net een tijdje gespeeld en een gemakkelijke game die het downloaden waard is
Leuk Fantastisch
Na elke 30 seconden van het spel is er 30 seconden aan advertenties om munten te krijgen en dan moet je 30 seconden van optellen opnieuw bekijken om de munt te verdubbelen, en je moet de advertentie voor bijna alles bekijken
😁😁😁😁😁😂