Post by handsubdacarpa on Mar 1, 2022 4:47:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ GODZILLA BATTLE LINE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GODZILLA BATTLE LINE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton jalokivien hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ GODZILLA BATTLE LINE 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on buginen. Ja elokuun 2021 päivityksen jälkeen se on edelleen buginen. Lisäksi peliä pelaa edelleen hakkereita, joten he pilaavat sen enemmän. 1) Lopeta "2 lippua päivässä" -raja. 2) Minimoi kartan tutkimiseen kuluva aika. 3) sinulla on mahdollisuus poistaa ei-toivotut kartat. 4) Pysäytä pirun hakkerit! 5) Korjaa ne vitut, jotka pitävät pelin roikkumassa! 6) Tilini palautettiin nollaan päivityksen jälkeen. Palauta tilini edistyminen!
Lopetin tämän pelin 2 kuukautta sitten ja jätti takaisin kulutetut rahat, koska sillä oli tuolloin epätasapainoinen peli, tarkistamattomat huijarit peräkkäin ja naurettavan määrän yhteysongelmia, jotka tekivät pelistä pelaamattoman. Kahden kuukauden jälkeen suurin osa, muttei kaikkia, yhteys- ja tasapainoongelmista ei ilmene, mutta näen huijaritilanteen edelleen olemassa 40:stä alkaen. Joten vain 2 tähteä 1:stä, koska et vieläkään pysty puhdistamaan omaa hemmettiäsi talo jopa korkealla tasolla / rankingissa. Smfh.
Upea peli, rakastan sitä, haluan vain mecha godzilan, jossa on sormiohjukset ja täydellinen hävitysmuoto
se on upein kokemus, mitä minulla on koskaan ollut, valitettavasti ei ole täydellistä hävittämisen muotoa
Miksi tämä näyttää vain pahenevan? Muuttumassa vitsiksi. Match up -järjestelmä on kamala, huijarit jäävät. Älä sijoita tähän peliin, tuhlaa aikaa ja $$. Päivitys 2/1: muutettu 1 tähdeksi. Mitä kauemmin olen pelannut, sitä huonommaksi tämä peli muuttuu. Jokaisella päivityksellä sen sijaan, että ottelut olisivat tasaisempia, sitä epätasapainoisemmaksi se tulee. Ellei sinulla ole hahmoja maksimissaan, sinut vain ruokitaan täysimittaisille pelaajille. Muuttui voitosta ehkä 50% ehkä 20%. Et voi viedä hahmoja eteenpäin, jos et voi voittaa.
Tämä peli on mahtava, mutta siinä on joitain bugeja, kuten energiapatukat eivät tankkaa, minkä vuoksi se on minulle 4 tähteä.
GODZILLA BATTLE LINE Strategické xmmg
Kirjaimellisesti Class Royal, mutta Godzilla-hirviöillä. Jos tunnet hänen liittolaisensa ja roguen gallerian, niin tämä peli on sinua varten. Jos ei, niin ehkä menee ohi.
Huijaajia on liikaa. Olisin törmännyt 25 hakkeriin, jotka käyttävät jotain voittamattomuushäiriötä kaikessa ja he yksi osuivat kaikkiin kaijuihini, jopa johtajani. Toivon todella, että olisi olemassa raportointijärjestelmä
GODZILLA BATTLE LINE ስልት jqhq
Peli on loistava, mahtava mekaniikka ja hauskoja hahmoja käytettäväksi taisteluissa, mutta hakkereissa on valtava ongelma. Puhdista pelaajan lika ja tämä on helposti viiden tähden peli.
Tämä peli on ollut fantastinen julkaisusta lähtien, mutta aina tämän viime kauden alusta lähtien matchmaking on ollut KURMAA. Kaikki peli, jonka joku hautaa tuhansia dollareita sisään. KORJAA MATCHMAKING.
Tämä peli on hämmästyttävä, mutta siinä on vain 2 tilaa, ystäväottelu ja ranking-ottelu. Ajattelin taisteluottelun kaltaista taisteluottelua (ranked), jossa voit ohjata hahmosi liikkumista ja käyttää painikkeita hyökkäämiseen.
Pidän videopelin konseptista, se on mielenkiintoinen arkkitehti, toivon vain, että he lisäisivät kaikenlaisia erilaisia erilaisia hirviöitä
Olen pelannut peliä sen julkaisusta lähtien Yhdysvalloissa. Vaikka itse pidän sitä hauskana, siinä on ongelmia. Kaksi suurinta yhdistyvät täydellisesti, tasojärjestelmä ja matchmaking. Sinut laitetaan usein erittäin yksipuolisiin otteluihin, joissa toisella osapuolella ei käytännössä ole mahdollisuutta voittaa. Tämä johtuu siitä, kuinka vaikeaa on tasoittaa yksiköitä putoamatta tonnia rahaa. Aina silloin tällöin on jotain hintansa arvoista, mutta olen nähnyt sen vain kahdesti. PvE-tila on hauska, tee niitä useammin.
Pixel Strike 3D - FPS Gun Game Δράση dtn
Olen pystynyt pelaamaan yhden ottelun enkä mitään muuta. Peli kiertää loputtomasti yrittäessään löytää vastustajaa, ja jos löytää, se sanoo, että peli peruutti ottelun. Jos olisi botti tai sarja valmiiksi rakennettuja haastavampia tasoja, voisin ainakin tehdä jotain. Toistaiseksi sinulla ei ole mitään tekemistä, ellet löydä taianomaisesti ketään muuta, jota vastaan pelata. 17.09. Muokkaa Peli on toiminut suunnitellusti nyt ainakin kuukauden ja pidän siitä mieluummin. Se on kuin shakki kaijun kanssa.
Se on varmasti koukuttava peli, mutta huomaan siinä, että mitä enemmän päivityksiä se saa, sitä enemmän ongelmia näyttää siltä, että peli pysyy jähmeänä, vaikka se ilmoittaa olevansa taistelussa eikä salli sinun sijoittaa hirviöitä peliin. kenttä, kun apponentsi pystyy ja mittarin palkki ei täyty uudelleen, kun olet onnistuneesti sijoittanut hirviön. Jos virheet pystytään korjaamaan, tämä peli voi olla yksi parhaista Godzilla-peleistä ajanviettoon.
Jos otatte käyttöön aanticheat-järjestelmän, annan sille 5 tähteä. Peli on loistava. Tasapaino on oikealla paikalla, tarvitsen vain pientä säätöä joihinkin yksiköihin, mutta näen, että työskentelet jo sen parissa tulevissa korjausmuistiinpanoissa. Hirviöitä on aidosti hauska katsoa, ja ne vastaavat tarkasti niiden elokuvan alkuperää. Ainoa valitukseni huijareiden lisäksi on optimointi. Pelaan LG Stylo 4:llä ja koen merkittäviä ja hidastavia kuvanopeuden pudotuksia riippumatta siitä kuinka paljon optimoin puhelintani
GODZILLA BATTLE LINE Стратегии kewi
Peli ilmoittaa jatkuvasti viestintävirheestä, kun yritän ladata resursseja, wifini on vahva, mutta peli on viallinen, pls korjaa ja älä sano, että ota yhteyttä, koska en aio
Hei, haluaisin ilmoittaa virheestä. Joka kerta kun liityn otteluun, Internet-yhteyteni katkesi ilman syytä, wifini on täynnä ja se ei vieläkään toimi. Jos luet tätä, korjaa virhe, peli toimii hyvin. Kuten muutama päivä sitten, voin pelata, kunnes tämä virhe tapahtui. Korjaa se. Peli on hieno, mutta ilmoita huoltoilmoituksesta, kunnes se on korjattu. Kiitos.
kaivaa tätä. Otan genren vahvasti vastaan hyvällä lisenssillä
Olin innoissani voidessani pelata tätä peliä, kun näin sen ensimmäistä kertaa, mutta opetusohjelman jälkeen.En pystynyt pelaamaan vs-tilaa, mutta aina kun yritän pelata, se jää vain etsivän vastustajan näytölle. Tällä hetkellä annan tälle 1 tähden, olen varma, että tämä ongelma korjataan, mutta olen melko pettynyt, että tämä on jopa ongelma. Joten korjaa tämä ongelma. Edit: Olen nyt pystynyt pelaamaan joitain taisteluita ja nautin siitä paljon, mutta otteluiden tekeminen on melko hidasta, joten annan tälle 3 tähteä. Vastustajan löytäminen kestää kuitenkin niin kauan
Rakastan peliä ja olen käyttänyt siihen paljon rahaa, mutta nyt aina kun yritän avata pelin, se kehottaa minua päivittämään sovelluksen, jotta voin pelata. Minulla on uusin versio asennettuna. Olen myös jo poistanut ja asentanut uudelleen. Se ei ohita otsikkoruutua. Korjaa tämä!!!!
Erittäin hyvä peli ja haluaisin nähdä Shin Godzillan niin hienossa pelissä.
Tarvitsee paljon enemmän yksiköitä ja tavan saada ne paremmin. Tiettyjen hirviöiden, kuten Ghidorahin ja angiruksen, rinnalla tulisi olla johtajahirviöitä. Odotusaika vaiheiden vaihtamiseen on liian pitkä. Suunniteltua tutkimaan mekaanikkoa ei pitäisi rajoittaa, koska se vain vaikeuttaa karttojeni tutkimista sekä karttojen odotusaikoja.
Peli on erittäin hauska ja paljon parempi, nyt he keksivät jatkuvasti uusia kappaleita. Jos olet Godzillan fani, tämä peli on sinua varten!
yksinkertainen peli, mutta silti nautinnollinen
3 tähteä tälle pelille, muiden pelaajien löytäminen on niin sekaisin, että joko löydät legendaarisia pelaajia tai saat uuden pelaajan.
Minun piti poistaa, koska en nähnyt päivitystä ja menetin kaiken edistymiseni, joka on edelleen hyvä peli.
TÄMÄ PELI JA SEN PELAAJAT ON EDELLEKSI TARKISTETTUJA JA HAKKERIA VARTEN TEHDYTTY, NIIDEN LAKUTUS ON HITAASTA JA HE JATKUVAT huijaamista, MIKSI MEILLE TAPAHTUU TF.
Peli itsessään ei ole täysin toimiva. Yhteys katkesi jatkuvasti riippumatta siitä, mitä oli tekeillä, minulle kerrottiin "varasto täynnä", mutta en löytänyt mainittua inventaariota, enkä voinut antaa pelille rahaa millään saatavilla olevalla tavalla. Muokattava HUD, joka piilottaa painikkeet / ei näy kunnolla, on sekaisin. Nautin pelaamisesta, mutta valitettavasti asensin ja poistin tämän pelin samana päivänä (eilen). En myöskään ole varma, miksi arvosteluni poistettiin.
Anteeksi edellisen kerran valituksesta, mielestäni se on ongelma wifi-yhteydessäni. Mutta viime kerralla kun jatkan tapahtumaa aallosta 7 lvl 2, se on erittäin viivästynyt, näkymä on päinvastainen eikä kaijus ja tehosteet liiku tai tee tehosteita, toivon, että kehittäjät voivat korjata ongelman
Hauska peli, rakasta Gmania, toivon, että lisäät kaikki hirviöt tähän peliin ja toivon, että lisäät npc:n taistelemaan, koska ppl:n odottaminen kestää joskus ikuisuuden. ALQ.
Tämä on päivitys arvosteluoni. Tämä peli oli ennen loistava, nyt sitä ei voi pelata. Se ei lataudu opetusohjelman jälkeen. Jopa päivityksen jälkeen, joka väitti korjaavan tämän ongelman.
Sillä on säännöllisesti yhteysongelmia ja hän sanoo tällä hetkellä, että se tarvitsee päivityksen ja Play Kaupassa ei ole päivitystä. En voi pelata tätä peliä tällä hetkellä... Joten päivityksen jälkeen se aloitti minut alusta. En palaa pelaamaan tätä peliä hävittyäni 30 tason premium-palkintoa.
Uudet kappaleet näyttävät tarpeettomilta, koska muilla vanhemmilla kappaleilla on korkeampi taso.Kun päivitykset vaativat, ne eivät aina ole heti saatavilla kaupasta päivitettäväksi tarpeen mukaan.Kuningas Ghidorah ja Ultima Godzilla tarvitsevat kustannusarvion tehdäkseen oikeudenmukaisempia, muuten tavalliset taktiikat vaikuttavat aina vaikuttavan niihin ja tekevät parvi- ja pohjakappaleista tarpeettomia helposti tapettavien vuoksi ja vähän vaikutusta, varsinkin Ghidorahia vastaan sen laajakaaren hyökkäyksellä