Post by handsubdacarpa on Mar 1, 2022 5:00:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Танки Онлайн – PVP шутер про танки ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Танки Онлайн – PVP шутер про танки IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ekte penger gratis ▞▞▞
▞▞▞ Танки Онлайн – PVP шутер про танки 2022 version ▞▞▞
Jeg taper aldri i noe spill bare like.that fordi hver spiller bruker power booster. Og i dette spillet har jeg ikke vunnet noe.De kan være flinke til det. Jeg er ikke. Jeg sitter uansett og spiller dette. fordi jeg gir meg ikke. Men fortsatt er ikke oppgraderinger så bra
Jeg spiller PC-versjonen av Tanki. Som jeg spiller daglig. Men mobilversjonen er ingenting som PC-versjonen. Kontrollene for denne versjonen er vanskelige å lære. Ventetiden for kamper er lengre nå. Og jeg er ikke imponert. Jeg elsker Tanki. Bare ikke denne.
Mobilversjonen er enkel å kontrollere, men en ting som er veldig irriterende for meg er når jeg bruker turret som isida, freeze eller fire bird hvis jeg trykker og holder ilden og så beveger jeg meg fremover, starter tårnet automatisk som om det har låst et mål kl. en bestemt stilling. Jeg tror det burde være et alternativ der jeg kan bytte mellom om avfyringsknappen kontrollerer tårnbevegelsen min eller ikke.
Annonsespill-knappen er veldig ødelagt. Noen ganger vil jeg trykke på den for å doble diamantene mine. Men annonseknappen fungerer ikke. Jeg prøvde å starte spillet på nytt. Men det løser fortsatt ikke problemet. Jeg vet ikke hvorfor dette er årsaken, men. Vær så snill å fikse dette!
Spillkontrollene er ganske gode og komfortable og den generelle spillytelsen er ganske bra. men appen savner et par ting som PC-versjonen har. for eksempel chat i kamper. gjør spillingen morsommere og du kan jobbe bedre med teamet ditt. appen savner også muligheten til å lage en tilpasset kamp, så hvis vi bare vil henge med venner, trenger vi det alternativet. siste ting er klaner, skrivebordsversjonen har klaner, men mobilappen gjør det ikke, og jeg tror klaner gjør spillet morsommere.
Spillet er bra i seg selv, men etter hvert som du skal spille, må du spille mot flere og flere kjøpere. Andre spill gir app-kjøp av skins, men det er ikke tilfelle med tanki. Kjøpere får forsyninger som påvirker ytelsen deres drastisk, men de er dyre som er fornuftige, men kjøpere får tusenvis av dem til å bruke det hver gang. Tenk at det er slik at du må kjempe med motstander som har dobbel skade på deg, dobbel rustning, reparasjonssett når han vil, fart på tanken. Mer over få mer bedre tank.
Spillet fungerer ikke på noen ny telefon. Hvis jeg laster det ned på en enhet, fungerer ikke kontoen min i det hele tatt. De 2 stjernene er fordi spillet henger noen ganger. Og ja hvorfor du selv ødelegger meg når jeg går inn i en kamp eller etter å ha blitt ødelagt blir plassert til et annet sted mens jeg litt flytter tanken min, blir jeg selvdestruert. Hva i helvete er dette......??
Jeg kan fortsatt ikke spille dette spillet etter beskjed om å oppdatere ... hvorfor???
Jeg liker ikke måten utviklerne ikke gir i det minste noe gratis som vi kan kreve når det ikke vil ødelegge spillet vil ikke gjøre noe hvis ingenting blir gitt gratis Jeg kommer ikke til å betale så mye og jeg Jeg skal bare bytte kontoen min med noen andre. Jeg har vært på spillet i årevis ingenting gitt for å gratulere de som har kuttet alt for et spill som ikke gir mening 😡
Tanki Online - PvP tank shooter アーケード rnb
Hei, jeg håper du hadde en fin dag der. Så, Booster Drone er helt ødelagt, som når jeg brukte den, bruker den 3 forsyninger og det vil få den til å gå raskt tom og vær så snill å buff den, det er urettferdig at boosteren har liten skadeforsterkning i motsetning til forsvarer som øker bonusrustningen vår mye mer enn booster. Edit: Når jeg brukte isida Booster noen ganger er skadeforsterkningen ikke effektiv. Vennligst fiks dette, takk for at du leser dette.
Jeg gir deg 3 start fordi jeg ikke kan samle daglige og ukentlige oppdrag, pluss at spillet har så mange feil. Ingen hat, jeg har spilt dette spillet fra miniklippet og nådde høy rangering, men jeg mistet den kontoen. Vennligst gjør noe for dette spillet og fiks det🙂
Ja, utviklerne jobber veldig hardt, men det jeg ikke liker er forsyningene, dronene, UFO-ene, Ultra-beholderne, tankoinene er så dyre når du ikke kan kjøpe noe nyttig med 100 tankoins, og når vil du gutta selger minimum antall containere 1? Jeg må bokstavelig talt kjøpe tankoins. Og jeg liker ikke HD-skinnene, og hvordan utfordringene er virkelig rotete, når det er rabatt er det maks -30 % på garasjen, og når du tar tilbake Tanki X, vær så snill å ikke ødelegg den.
Jeg liker dette spillet, det er bare det at de har endret seg mye i løpet av årene. Det er ille at jeg må kjøpe kamppass for flere belønninger, og hvordan tankoins i stor grad gjorde m2 og m3 produktsett dyrere. Også hvordan folk som ikke har råd til mye dyrere utstyr, må gå mot folk som har bedre og mer oppgraderte funksjoner. Jeg tror det er grunnen til at noen har sluttet med tanki og av flere grunner. Men jeg vil ikke komme inn på det siden listen er veldig lang
Hei Alternativa-spill. Jeg har spilt tanki online de siste 2 årene, og jeg elsker dette spillet mye. Men det er sikkert noen problemer jeg har stått overfor i noen dager siden den nye oppdateringen. Når en ny kamp blir funnet og lastingsdelen dukker opp, laster den i lang tid selv om den har full nettverkstilkoblingslading. Jeg skal være ærlig, jeg går inn i spillet rundt 2 minutter etter at spillet allerede har begynt. Vennligst se nærmere på denne saken. Takk skal du ha.
Jeg har hatt problemer med at spillet krasjet på mobil, men dette endrer ikke det faktum at det er et flott spill jeg elsker. Jeg kontaktet støttepersonalet om problemet, og de var veldig hjelpsomme og snille, og prøvde flere forskjellige ting for å hjelpe meg. Generelt sett, selv om jeg personlig ikke kan spille på mobil, liker jeg fortsatt å spille på skrivebordet. Dette er et utrolig spill.
Jeg har nettopp installert den, og når jeg åpner appen forteller den meg at jeg må oppdatere appen, men i Google play er det ingen tilgjengelig oppdatering, og jeg har gjengitt Google play flere ganger, vennligst fiks dette
Jeg har spilt Tanki Online av og på i noen år. Vanligvis likte jeg å spille dette spillet. Men nylig var opplevelsen så irriterende av disse grunnene: •Ubalansen mellom tårnene, det er krystallklart at Firebird får overtaket over alle andre tankvåpen som nå i gjennomsnitt over 70 % av stridende dine i et gitt slag vil bruke den. • Den overflod av forsyninger gjorde dem ubrukelige. •Databrukere har en fordel fremfor appen
Dette spillet var skjebnebestemt til å mislykkes helt tilbake da de bestemte seg for å legge til en butikk for å gi folk en fordel ved å betale ekte penger. Det er en grunn til at spill som fortnite gjør det så bra, det er fordi de er utelukkende ferdighetsbaserte, hver bit av pengene du bruker i dem er for kosmetikk. Jeg har sett dette spillet stige og falle, jeg har spilt siden 2011, sluttet i 2016. Selv den gang var det bedre. Det er faktisk sinnsykt hvor dårlig p2w er nå. De små som fortsatt spiller nekter for at de blir svindlet.
Jeg kan ikke logge inn på kontoen min som er koblet til Facebook ... så snart jeg klikker på pålogging via facebook står det at jeg kan ikke for sikkerheten min og ber om å oppdatere appen
Har spilt dette spillet ivrig i årevis på PC uten problemer. Denne appen trenger imidlertid seriøst arbeid. For de av oss uten en utrolig rask internettforbindelse er ventetider frustrerende at ting vil ta evigheter å laste om i det hele tatt. Jeg ville elsket å spille på mobil, men på grunn av disse problemene kan jeg rett og slett ikke og tviler på at jeg er den eneste med dette problemet.
Fantastisk spill. Men kan ikke logge på da appen sier at det er en oppdatering mens Google Playstore ikke har noen selv etter å ha startet den på nytt som foreslått og selv etter omstart av telefonen. Feilen gjentok seg i løpet av en uke.
Tanki pleide å være et morsomt, ferdighetsbasert spill som du kunne komme hjem fra en lang dag på skolen/jobben og hoppe på med noen venner. Dataversjonen ble en narkokamp. Ferdighet ble kastet ut av vinduet, det ble mer og mer lønn å vinne. Dag for dag. Du kunne ikke lenger lage kamper gratis, du måtte kjøpe et pass for å gjøre det. Mobilversjonen er ikke bedre enn den forrige motparten. Det er trist å se en god kamp gå til spille på grunn av grådighet. Skam
fast kameraalternativ ville vært fint.
Dette spillet kjører veldig jevnt og det tar liten plass, men jeg liker ikke å bli med i tilfeldige kamper i stedet for å ha en kampliste, og den mest irriterende delen av alt er kontrollene. Det er vondt å snu tårnet mitt, vennligst forbedre kontrollene og legg til en kampliste.
Du, spillet vil ikke fungere på telefonen hvis jeg logger på kontoen min fra en annen enhet, det fortsetter bare å laste inn og starter ikke. Hva i helvete er dette?? Gir deg 2 stjerner fordi noen ganger halter spillet. Det er 50-50.
Jeg har spilt dette spillet i 7 år. Dette spillet har virkelig forbedret seg i alle disse årene. Men kontrollene for mobilversjonene er litt irriterende. På et tidspunkt var spillet virkelig lønnsomt for å vinne, så jeg sluttet i 2 år. Jeg kom tilbake da devlopperne klarte å løse det! De legger til krystallboksene de gjør mange arrangementer på nytt, og du kan tilpasse tanken din mye. Dette er et veldig morsomt spill og å spille med venner er veldig kult. Takk Alternativa Games.
Dette spillet var veldig bra, men den dagen de la til droner, sugde det og det er stridsvogner som kan fly, hoppe osv., det er veldig urettferdig fordi all gullboksen som blir droppet blir tatt av dem. Det er så irriterende, men likevel er dette spillet bra og fortjener en 4⭐
Spillene er i det hele tatt flotte. Annet enn lønnen for å leke barn vs de gradvise klatrere er virkelig tøff. Hater også at de har flere ting (utfordringer, gratis kasser osv.) for telefon-/ipad-versjonen enn datamaskin-/flashstasjon-versjonen. Godt spill, men det må være flere give aways for noobs-saken slet med å holde seg i live.
Se etter at du har lagt til de nye buntene , spesialoppdragene og iron days-temaet. Mobilappen tar evigheter å laste, etter at spillet var lastet fant jeg ikke sparegrisen var den eneste utfordringen der og chatten lastet ikke. Jeg gikk i slaget at det var så laggy i 12v12 fortsatt at jeg klarte å bevege meg, men da jeg prøvde å skade skjedde ikke skaden, men fortsatt kunne jeg drepe folk, men skaden ble ikke vist, men jeg gjorde fortsatt skade . Og fiks 12v12 Lag, det er så vanskelig å spille! Takk skal du ha
Uspillbar, jeg bruker en flaggskipenhet, jeg installerte spillet på nytt, men det ber fortsatt om oppdatering, det lar meg ikke oppdatere, jeg søkte tanki online på søkefanen i Play Store, det oppdateres fortsatt ikke.
Spillet mitt oppdateres ikke hva skal jeg gjøre??
Tanki Online - PvP tank shooter Аркаде rnyu
Dette spillet pleide å være bra, men med alle oppdateringene fungerer det ikke på mobilen min lenger, og jeg har utrolig bredbånd og en Samsung galaxy S20 FE-telefon. Det er et korrupt spill og alt designerne bryr seg om er pengene dine, så jeg har avinstallert det, Won't be Going bk. Takk for ingenting.Hvorfor gi mange opplæringsprogrammer😡😡😡😡😡
Det pleide å være bra da jeg spilte i 2016, men nå er det kjedelig med nye mk-oppdateringer i 2020. Jeg er glad for at utviklernes respons er veldig rask.
Tanki Online – Multiplayer Panzer Aktion Arcade qtju
Vennligst fiks oppdateringssituasjonen i appstore, vi kan ikke spille oss mobile spillere!
Fra mine tidligere erfaringer er dette spillet ganske bra. I det siste har jeg imidlertid hatt et problem at når jeg åpner appen på telefonen min, står det "server under vedlikehold" i lang tid. Jeg har prøvd en liten uke nå, og den samme meldingen vises på skjermen min. Vennligst fiks dette!!!
lydeffekt ikke aktiv og viser oppdatering, men problem med å laste spillet
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Łamigłówki hsqu
få ting. Jeg vet at spillet fortsatt er (på en måte) nytt, så det er ting som mangler. - seksjonen for spesielle varer mangler - gaveseksjonen mangler - kampmenyen er ikke tilgjengelig (ref.velg alle kamper som krever et proffpass for å gå inn og lage) urelatert: fiks kitseksjonen som stadig forsvinner forslag: - legg til autoaim - justerbare kontroller (plasser spesifikke kontroller på alle steder på skjermen) - legg til utvalg av mønstre for pilpeking - gi forskjellige kjøremåter
Jeg liker virkelig å spille tanki siden 2013 til nå, men konstant oppdatering og ikke å spille ødelegger virkelig moroa 😔😔
Da jeg startet tanki for lenge siden, likte jeg det veldig godt, og jeg hadde en god konto. Jeg brukte også litt penger på spillet, men da jeg kom tilbake ca. 6 år senere for å spille, kunne jeg ikke huske passordet mitt! Jeg sendte en e-post til tanki og innen 2 dager var kontoen min igjen. Veldig hjelpsom. 5 stjerner vil rangere det 10, men det er ingen mulighet for det. 🤙
Bra, men noen ganger faller tanker i bakken(Rediger) det var etterslep spillet er bra
Liker spillet, og elsker at jeg kan spille fra nettleser, pc eller android. Men det jeg hater, og det er veldig irriterende, er dets lønn for å vinne stil, spesielt hvis det er en gruppe på 2 eller 3 spillere med premium-kontoer, så trener du bare mål for dem. Det er også veldig irriterende å se halve laget bare snikskyttere hele tiden.
Jeg er en gammel Tanki Online-spiller fra ca. 2009, tilbake før Shaft ble introdusert. Jeg må si at en mobilapp absolutt gir dette utmerkede spillet et nytt liv. Det eneste problemet er at kontrollene er totalt søppel. Det er noen ting du kan gjøre for å fikse dette. Du kan lage en autofire-funksjon, slik at hvis du ser på en fiende og kan treffe dem, vil skyting skje automatisk. Og du kan også få tanken til å bevege seg i forhold til kameraet, mer enn seg selv.
Kan ikke oppdatere min egen.. Finnes ikke på play store