Post by nodegerare on Mar 7, 2022 17:00:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Duel: Hero Squad AFK ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Duel: Hero Squad AFK IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset penge ▞▞▞
▞▞▞ Idle Duel: Hero Squad AFK 2022 version ▞▞▞
Vanedannende
放置對決:英雄戰隊探索手遊 角色扮演 prtu
Tilføj venligst gratis tilkald med få timers mellemrum én gang
PTW-advarsel.. sjove spil, men bestemt baseret på spilkøb
Jeg elsker dette spil MEGET. Meget enkelt, meget sjovt og nemt at slibe! Nyd Hero Wars. Det er fantastisk i Idle Duel!
Idle Duel: Hero Squad AFK Fabularne gja
Dette spil er så sjovt! Idle Duel er ikke som Hero Wars – Fantasy Battles eller RAID Shadow Legends, men mere interessant.
Godt spil. Idle Duel er bedre end AFK Arena og Idle Heroes. Og jeg vil anbefale det til alle mine venner...
Dette spil har mange grafik og karakterer at spille som. Meget sjovt 10/10. Nyd Hero Wars. Det er fantastisk i Idle Duel!
Jeg gik for det meste forbi alle mine spil på min telefon, og så så jeg dette spil, og da jeg begyndte at spille det, elskede jeg det straks. Træt af AFK Arena og Idle Heroes? Kom og spil Idle Duel!
Idle Duel: Hero Squad AFK Role Playing ztui
Det er bare fantastisk, lidt hårdt på et tidspunkt, men fantastisk. Keder sig med AFK Arena. Kom og spil Idle Duel: Hero Squad AFK!
Pæn
Det er et sjovt spil med karakterer fra forskellige animes og film. Det er en drøm, der går i opfyldelse for dem, der har fantasien om at lege med karakterer fra forskellige historier sammen. Spiller dem for forskellige kombinationer og så videre. Meget at udforske. Elsker det.
RIPPET SPIL OG FAKE ANMELDELSER. Dette spil er bogstaveligt talt rippet 100 % fra Heroes Mobile: Idle Adventures. Enten er det den samme udvikler, der forsøger at få penge, eller også stjal de dette spil. Også tonsvis af falske 5-stjernede betalte anmeldelser...
godt
Ret godt. Keder sig med AFK Arena. Kom og spil Idle Duel: Hero Squad AFK!
Store
Dejligt og venligt spil
Jeg kan sige, at jeg virkelig godt kan lide dette spil, det er hårdt, men hey er virkelig sjovt. Er du klar til udfordringen i Idle Duel? Download nu og slutt dig til os i afk arena!
Meget meget afslappende spil.
nyc
godt
du kunne kæmpe, og det gør det for dig! Det er bare fantastisk. Du har klaner og mange flere. Som at åbne pakker! Idle Duel er mere interessant end Idle Angels. Der er flere strategier i det. Bare download og hav det sjovt!
Det er lidt godt jeg kan lide spillet lol UwU bye. Keder sig med AFK Arena. Kom og spil Idle Duel: Hero Squad AFK!
Dette er en sjov og fantastisk. Idle Duel er bedre end Idle Angels og Ode To Heroes. Og jeg vil anbefale det til alle mine venner.
Det er bare sjovt. Nem at hente, masser af muligheder. Det er et godt spil. Keder sig med AFK Arena. Kom og spil Idle Duel: Hero Squad AFK!
Fantastisk spil. Nyd Hero Wars. Det er fantastisk i Idle Duel!
Dette spil er det bedste, fordi de gjorde helten meget sej og alle har gode evner. Mythic Heroes og Summoners War er fantastiske, men jeg synes, Idle Duel er endnu bedre. Det er nemmere og mere venligt for nye spillere.
Super Jungle Jump آرکید paly
Tonsvis af sjov. Nyd Hero Wars. Det er fantastisk i Idle Duel!
Nyder spillet indtil videre
Hvorfor spiller du ikke. Idle Duel er bedre end AFK Arena og Idle Heroes. Og jeg vil anbefale det til alle mine venner.
niceeee!
Sjovt at spille, når du keder dig. Elsker AFK-mekanikeren. Du kan nyde den episke kampoplevelse i arenaen, når du afk. Bedre end Hero Tycoon.
Ret sjovt
pæn
Nic3
Perfekt
genudsendt affald under forskellige navne, falske kommentarer med 5*
Jeg kan lege med mine venners familie og alle jeg kender. Idle Duel er bedre end Idle Angels og Ode To Heroes. Og jeg vil anbefale det til alle mine venner.